Συχνές ερωτήσεις
Τι είναι το Shopright.gr
Το Shopright.gr είναι μια νέα διαδικτυακή πλατφόρμα e-commerce η οποία περιέχει προϊόντα και υπηρεσίες σε ασυναγώνιστες τιμές.
1. Τι πρέπει να κάνω αν μου αρέσει μια ή περισσότερες προσφορές
Πατήστε το κουμπί «Προσθήκη στο καλάθι» πριν λήξει η προσφορά. Μπορείτε να προσθέσετε στο καλάθι παραπάνω από μια προσφορά . Έπειτα από το καλάθι σας , αφού συμπληρώσετε όλα τα στοιχεία , να επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής.
2.Τι είδους κάρτες γίνονται αποδεκτές;
Υποστηρίζονται όλες οι προπληρωμένες και χρεωστικές πιστωτικές (εκτός από American Express) κάρτες VISA και MasterCard ανεξάρτητα εκδότριας τράπεζας (εντός ή εκτός Ελλάδας). Επίσης υποστηρίζονται όλες οι corporate πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες με δυνατότητα ηλεκτρονικών συναλλαγών
3. Μόλις έκανα μια αγορά ενός η παραπάνω προσφορών με πιστωτική κάρτα (ή paypal). Τι πρέπει να κάνω στη συνέχεια;
Η πληρωμή με πιστωτική κάρτα ή paypal ενεργοποιεί αυτόματα το κουπόνι στον λογαριασμό σας. Παράλληλα θα λάβετε ένα mail που θα αναφέρει την αγορά καθώς και τους κωδικούς των κουπονιών για την εκάστοτε προσφορά. Ακόμα θα σας αποσταλεί εκτυπώσιμο κουπόνι σε μορφή PDF για μεγαλύτερη ευκολία στην εκτύπωση.
Δείχνοντας το κουπόνι με τον κωδικό (εκτυπωμένο ή μή) στην εκάστοτε επιχείρηση , μπορείτε να απολαμβάνετε προσφορές σε απίστευτα χαμηλές τιμές.
4. Μόλις έκανα αγορά επιλέγοντας ως τρόπο πληρωμής την τραπεζική κατάθεση. Τι πρέπει να κάνω στην συνέχεια;
Η αγορά με τραπεζική κατάθεση χρειάζεται κάποιο χρόνο για να διεκπεραιωθεί. Σε περίπτωση που η τραπεζική κατάθεση έχει πραγματοποιηθεί σε κάποια τράπεζα διαφορετική της Πειραιώς τότε θα υπάρξει μια αναμονή μια έως τρεις ημέρες για να εμφανιστεί και να επιβεβαιωθεί στον λογαριασμό της Shopright.gr στην Πειραιώς.
Σε περίπτωση που η κατάθεση έχει γίνει από λογαριασμό της Τράπεζας Πειραιώς τότε θα φανεί σχεδόν αμέσως στον λογαριασμό της Shopright.gr . Μόλις ολοκληρωθεί ο έλεγχος ενεργοποιείτε το κουπόνι από το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας. Η διαδικασία αυτή κρατάει 1-2 ώρες (εργάσιμες ημέρες και ώρες – 9.00-17.00 , χωρίς να αποκλείεται ενεργοποίηση και εκτός ωραρίου εργασίας)
Σε κάποιες περιπτώσεις , π.χ. προσφορές που λήγουν εντός της ημέρας ή άμεσα τότε μπορεί να γίνει επικοινωνία με την εταιρεία μας στο 211-0129165 (καθημερινά 9.00 με 17.00).
5. Μπορώ να αγοράσω παραπάνω του ενός κουπόνια από μια προσφορά;
Οι περισσότερες προσφορές σας δίνουν την δυνατότητα να αγοράσετε περισσότερα του ενός κουπόνια. Περισσότερες πληροφορίες αναγράφονται στις λεπτομέρειες της εκάστοτε προσφοράς.
7. Τι θα πρέπει να έχω μαζί μου για να εξαργυρώσω την αγορά μου;
Εφόσον λάβετε μέσω email τις οδηγίες για την εκτύπωση του κουπονιού σας, πρέπει να το εκτυπώσετε και να το έχετε μαζί σας την ημέρα που θα το δώσετε στον υπάλληλο που θα σας το εξαργυρώσει. Κατά την εξαργύρωση πρέπει απαραίτητα να έχετε μαζί σας την ταυτότητα ή το διαβατήριό σας, ώστε να γίνει η ταυτοποίηση. Επίσης σημαντικό είναι να ενημερώσετε το κατάστημα πριν την προσέλευσή σας, έτσι ώστε να αποφύγετε τυχόν καθυστερήσεις.
8. Είναι ασφαλής οι συναλλαγές μου και τα στοιχεία πληροφοριών;
Η κάθε πληροφορία που μεταδίδεται από και προς το website του Shopright.gr είναι ασφαλής και κρυπτογραφημένη με πρωτοκολλο κρυπτογράφησης SSL.Ακόμα υπάρχει έλεγχος από την εταιρεία McAffee καθημερινά για την «υγεία» του website.Αυτό σημαίνει ότι δεν πρόκειται να βρείτε κακόβουλο λογισμικό εγκατεστημένο από 3ους με σκοπό να βλάψει τον υπολογιστή ή τα αρχεία σας. Ακόμα υπάρχει ειδική ομάδα που ελέγχει ανα τακτά χρονικά διαστήματα τον web server για τυχών updates/patches.
9.Έχω ακόμα απορίες .Που θα μπορούσα να απευθυνθώ;
Μπορείτε να απευθυνθείτε για τυχών απορίες στο support[at]shopright.gr ή στο τηλέφωνο 211-0129165 καθημερινά (εκτός Σαββάτου – Κυριακής) απο τις 9 το πρωί μέχρι τις 17.00 το απόγευμα.